Så gick det ett år. Återigen förvånas jag över hur tiden rinner iväg utan att man märker det. När varje dag ser i princip likadan ut blir det svårt att navigera tillbaka i tiden för man har inga fasta minnesmärken. Förr mindes man att det och det hände sommaren för två år sedan för det var då man åkte till Italien på semester. Nu flyter allting samman istället.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar